.

.

24 lip 2016

[Wiadomość od Mun] WAŻNE


   Prawdę mówiąc nie mam czasu, żeby poświęcać odpowiednią ilość swojej uwagi blogowi (co widać). Właśnie oddałam papiery na studia, mam tysiące spraw na głowie i inne zainteresowania, którym chcę się poświęcić, nie wspominając już o moim stanie mentalnym.
   Muszę więc wprowadzić hiatus na blogu. Kocham to, co udało mi się tutaj osiągnąć, kocham swoje postacie i kocham swoich czytelników. Potrzebuję jednak przerwy. 
   Nie wiem jak długo to potrwa, szczerze powiedziawszy. Jestem inną osobą, od tej, która zakładała tego bloga.
   Niektórzy pomyślą, że to żart, inni będą źli, większość będzie obojętna.

   Ja też, w pewnym sensie jestem na siebie zła, że zawaliłam sprawę, chociaż wiem, że nic nie trwa wiecznie. Na szczęście powstało wiele innych askowych blogów w polskich fandomach i przynajmniej z tego mogę być dumna.

   Jeżeli ktoś chce mnie złapać prywatnie, to aktualnie najczęściej przebywam na Twitterze, już jako Kolejny Człowiek (którym jestem), a nie jako Mun. Nie bójcie się do mnie pisać, nigdy nie zapomnę o tym, co mi podarowaliście, gdyż blog nie mógłby istnieć bez was.
   Macie również mojego maila - os.weronika.am@gmail.com - gdzie również możecie się ze mną skontaktować.

   Jeśli (w co powątpiewam, ale co mi szkodzi zapytać), jest ktoś, kto czuje się pewnie i chciałby żeby ten blog dalej funkcjonował i ma pełno wolnego czasu, to mogę przyjąć go jako moderatora, który również odpowiadałby na pytania. Chętny niech do mnie napisze na Twitterze lub mailu (nawet jeżeli ktoś chce się pobawić w opiekuna Lokiego przez miesiąc czy dwa). 


  Ostatecznie przepraszam was więc za to, że nie mogę wytrwać i muszę schować się na pewien czas, ale i dziękuję wam za te piękne lata współpracy. Nigdzie, dosłownie nigdzie nie spotkałam tylu wspaniałych osób, z którymi nawiązałabym tak niesamowite i bliskie znajomości, i nigdzie nie czułam się tak doceniona.

   Przepraszam i dziękuję,
   Mun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz