.

.

26 wrz 2015

Joanna Pikosz

 Mun (czy też raczej Kolejny Człowieku, jak każesz się nazywać), wybacz, że tak zasypuję cię pytaniami, ale dopiero wczoraj wieczorem natknęłam się na tego bloga i przychodzi mi teraz mnóstwo rzeczy do głowy, o które chciałabym zapytać. W każdym razie przeglądając twojego bloga natknęłam się na tekst, w którym wyjaśniasz dlaczego nie przepadasz za wampirami. Pisałaś tam, cytuję: "Chciałabym kiedyś przeczytać o wampirze, który stracił wzrok bądź nogę, lub boryka się przez połowę swojego życia z depresją. Chcę wampira uczulonego na orzechy. To samo tyczy się cech charakteru. Chcę silnej i niezależnej wampirzycy, która pragnie romantycznego związku oraz wampira, który jest okropnie niezdarny i nieśmiały, lecz bardzo poświęcony swojej pracy.". A więc pragnę cię poinformować, że istnieją historie z takimi wampirami (nie ma tylko tego z uczuleniem). Jest to seria książek o wampirach i zmiennokształtnych autorstwa Kerrelyn Sparks. Ma 16 części (plus dwie krótkie historie niewydane w Polsce), akcja każdej z nich skupia się głównie na jakiejś historii miłosnej, ale są tam również inne wątki, konflikty, a nawet wojna. Jeśli byłabyś zainteresowana, mogę ci podać w jakiej kolejności to czytać (w Polsce nie wszystkie zostały wydane prawidłowo). Książki mają dużo zabawnych momentów, polecam przeczytać chociaż kilka.
A tak w ogóle, to jestem pod wrażeniem twojego bloga, nie mogę się od niego oderwać. Masz talent, kobieto.

   Po pierwsze: DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ. Po drugie: Zasypuj mnie tyloma pytaniami ile tylko chcesz, od tego tu jestem! 
   Nie sądziłam, że jeszcze ktoś czyta mojego bloga, zwłaszcza moje starsze posty. Cieszę się, że istnieją takie książki i dziękuję, że mnie o tym poinformowałaś. Niestety, w związku z maturą nie mam czasu na czytanie, ale od razu dodaję tę serię do swojego spisu książek, które obowiązkowo muszę przeczytać (cierpliwie czekając na tego wampira z alergią). 
   Dziękuję również za to, że uważasz, że mam talent. Mimo iż sama tak nie uważam, to jest mi niezmiernie miło to słyszeć. Myślę, że każdy kto poświęca odpowiednią ilość czasu pisaniu, pozwala innym na konstruktywną krytykę i czyta wiele poradników na ten temat jest w stanie dobrze pisać - kwestia umiejętności i oddania.
   Także dziękuję po raz szósty, bo twoja wiadomość naprawdę sprawiła mi wielką przyjemność i szybko o niej nie zapomnę.
    I pozdrawiam serdecznie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz