.

.

26 wrz 2015

[Wiadomość od Mun]


Niedawno była mowa o "Obrazie" - dwuczęściowym fanfiku o Lokim i Sigyn, którego przez przypadek wyrzuciłam z bloga. W każdym bądź razie poprawiłam już drugą część i całość jest już dostępna na blogu. Pewne fragmenty zostały wyrzucone, inne dodane, wydaje mi się, że wyszło lepiej niż poprzednim razem.
   Fanfik dostępny jest tutaj.
   Chciałabym też skromnie przypomnieć, że Alice istnieje i dzisiaj pojawił się 11. rozdział.
   Tak, to na tyle.
   Mun out.

2 komentarze:

  1. KOCHAM CIE CZŁOWIEKU. DZIEKUJE.
    A tak 200% btw: mogę cie prosić o maila? Miałam napisać a olśniło mnie ze nie mam twojego adresu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. os.weronika.am@gmail.com Dodam, na wszelki wypadek, że podałam też mail na drugim blogu. :)

      Usuń