.

.

29 sty 2016

Ala Najdek

 
Loki: Jakaś anegdotka,której bohaterem jest Thor?
Sigyn: Jakaś anegdotka,której bohaterem jest Loki?
Mun: Co w tej chwili cię najbardziej denerwuje?


   Loki: Opowiadałem już może o tym, jak Thor był panną młodą?

   Sigyn: Kiedy przybyliśmy z Lokim na Midgard, Loki na początku nie miał zamiaru pomagać TARCZY więc zamknął się na miesiąc w swoim mieszkaniu. Było ono jeszcze nieumeblowane i prócz oglądania telewizji nie było czegoś innego do roboty. Jednak nikt nie powiedział Lokiemu, że telewizja posiada kanały, które można w dowolnym momencie zmieniać. Przez ten cały czas więc, Loki oglądał brazylijskie opery mydlane - jednak nie narzekał, więc wszyscy myśleli, że ogląda je z własnej woli.

   Mun: O panie... Rzeczy, które mnie w tej chwili denerwują:
  1. rodzina
  2. szkoła
  3. osoby, które shipują m/m i myślą, że są lepsze od tych, którzy shipują m/f oraz f/f
  4. filmy, w których ciągle grają ci sami aktorzy
  5. heteroseksualni ludzie, którzy mówią o sobie "I'm so gay" tylko dlatego, że shipują wspomnianych wyżej dwóch panów
  6. ogólnie fandomowska drama
  7. oscary
  8. Studio Pierrot
  9. ja
  10. polityka
  11. jak ktoś się mnie pyta o moją przyszłość
  12. jak ktoś mi mówi "jak będziesz matką, jak będziesz miała chłopaka", kiedy mówiłam sto razy, że N I E
  13. jak ludzie są tolerancyjni do czasu jak się dowiedzą, że problem występuje w ich kręgu "nie mam nic przeciwko niebieskim łopatkom, pod warunkiem, że nie są w mojej piaskownicy"
  14. problemy egzystencjalne
  15. ludzie, którzy są nadwrażliwi i obraża ich dosłownie wszystko
  16. wspomniałam o polityce i fandomach?
Tak, na tę chwilę, to tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz