.

.

16 lut 2016

Loli Green

  
<< Loki: Wierzysz cuda, co? Nikt ci nie broni ale zauważ, że Sigyn jakość nie kwapi się do podjęcia decyzji.
A co Deadpoola, nie pamiętasz (wstydzisz się), jak to podając się za jego ojca wykorzystałeś go, by zdobyć władze? (oj nie udało się :P) I ta dziwna klątwa...

   Loki: Cóż, Sigyn musi podjąć decyzję, która odmieni jej całe życie. Tylko głupiec spodziewałby się, że podejmie decyzję z dnia na dzień. 


   Mun: Blogowy Loki został stworzony na podstawie mitów i filmów Marvela. Powoli staram się wrzucać wątki z komiksów, ale brak czasu nie pozwala mi na dokładne przestudiowanie wszystkich wydarzeń. Postać Deadpoola, po filmie, który ostatnio widziałam, bardzo mnie zainteresowała, więc na pewno kiedyś włączę jego wątek w życiorys Lokiego. Na razie muszę przeprosić. 

2 komentarze:

  1. Czuję się głupio, przepraszam. Irracjonalnie założyłam, że wszystko wiesz, a ja sama nie ogarniam wszystkich seriali, za dużo tego..
    Mam nadzieje, że cie nie obraziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, skądże. Nie obraziłaś mnie. :) Nie czuj się głupio, bo ja też zakładam, że czytelnicy wszystko wiedzą i potrafię odpowiadać na pytanie z otwartymi 10 zakładkami na wikipedii, żeby nie wyjść na nieuka.

      Usuń