.

.

22 lip 2013

#01

W: Witam na blogu Zapytaj Lokiego! Został on stworzony z myślą o was i o terapii Lokiego, w której ma nauczyć się jak żyć wśród ludzi. Więcej jednak opowie wam on sam jak i Sigyn, która ma dopilnować tego aby szczerze odpowiadał na każde wasze pytanie.

Sigyn: Jakiś czas temu Loki odwiedził waszą planetę i dokonał przerażających zniszczeń. Oczywiście w porę został powstrzymany i sprowadzony do Asgardu. Wszech Ojciec jednak uważa, że kara w postaci więzienia to za mało i w żaden sposób nie będzie dla was zadośćuczynieniem. Dlatego wysłał go z powrotem tutaj, do Midgardu, aby naprawił swe winy.


Loki: Przy okazji gdy nie pomagam TARCZY to muszę mieszać w tej dziurze w Puente Antiguo i znosić widok Thora i jego narzeczonej oraz obecność Sigyn, która jest wyjątkowo irytująca, a do tego nie jest nikim ważnym, lecz zwykłą służebnicą mojej matki, a przyszłości, broń boże, i Jane Foster. Wątpię jednak, aby Odyn mi wybaczył i po prostu puścił wolno, gdy naprawię to co zrobiłem i czym prędzej z powrotem trafię do więzienia, więc wolę znosić jak najdłużej te niegodne warunki.


Sigyn: Jestem irytująca, bo z łatwością mogę stwierdzić kiedy kłamiesz, panie? Mieszkanie może i jest małe, lecz przytulne. Z całym szacunkiem, ale jako więzień nie masz prawa do żadnych większych luksusów. A to co masz teraz wydaje mi się lepsze od tego co mógłbyś mieć mieszkając wraz z Thorem u Jane. Niegodne warunki to wynik po prostu tego, że w mieszkaniu, z którego nie wychodzisz, gdy wracasz od TARCZY, panuje wieczny bałagan, ani nie jest urządzone.


Loki: Nie martw się, już kilka razy dałaś się nabrać i jeśli chodzi o sprzątanie to nadasz się lepiej ode mnie.
Kontynuując, odpowiadanie wam na pytania ma działać podobno jako terapia, która ma mnie przekonać, że nie jesteście gorsi ode mnie i tacy godni pożałowania jak was sobie zawsze wyobrażam oraz nauczyć odpowiedniego postępowania z innymi osobami. Wątpię jednak aby to zadziałało, lecz mus to mus. Możecie zadawać pytania na dowolny temat, w jakiejkolwiek formie chcecie i kiedy chcecie.
Próbujcie, może mnie zmienicie na lepsze, na co marną nadzieję mają Odyn i Thor.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz