.

.

10 maj 2015

Crazy Alko

Loki: Mam ważne pytanie.W filmie Thor oraz Thor 2, w "smutnych" scenach zauważam w twoich oczach łzy. Mam czasami wrażenie że tak naprawdę Jesteś wrażliwy ale próbujesz to ukryć pod twardą powłoką. Na pewno mądrze i godnie sprawujesz władzę w Asgardzie. W Thorze 2 gdy "umierałeś" płakałam jakby umarł mi ktoś bliski. Zatem jak zobaczyłam Cię siedzącego na tronie oniemiałam. Chciałabym żebyś w Thorze 3 nawrócił się i zobaczył jakie popełniłeś błędy. Choć wiem, że uczysz się na nich. Kiedyś zadawałam sobie pytanie czemu dziewczyny z Ziemi tak uwielbiają "aktora" ;) który gra ciebie w filmie. Teraz już wiem że za twoją charyzmę i charakter. Nie mogę się doczekać Thora 3, ale tylko ze względu na to że ty tam będziesz. Pewnie nie będzie tak jak oczekuję, ale w końcu to będziesz prawdziwy ty. ;) Pozdrawiam. 
Loki: Mam pytanie. Mógłbyś wyjść z mojej głowy? Na prawdę nie mogę spać bo oglądam Thora tylko ze względu na ciebie. Śni mi się twój uśmiech i to jak podstępny jesteś. Gdy oglądałam Thora po raz pierwszy, nie rozumiałam siebie... Najpierw zastanawiałam się, czemu dziewczyny z ziemi cię uwielbiają, a teraz sama nie mogę przestać o tobie myśleć! To jak najpierw umarłeś. Wylałam tony łez a później zasiadłeś na tronie. Zawrót głowy z tobą można dostać, Loki!

   To nie były moje łzy, lecz aktora, który się pode mnie podszywa. Nie możesz wierzyć wszystkiemu, co pokazują w telewizji. Czy się nawrócę? Nie. Czemu miałbym?


   Nigdy nie zrozumiem waszego podziwu. Zabiłem setki, podobno tysiące ludzi takich jak wy, a mimo to jesteście chętni by mi się pokłonić. Wy, Midgardczycy to zaprawdę dziwne i skomplikowane istoty.

2 komentarze: