.

.

29 sie 2015

Blue Greyme

Loki: dobrze ci to zrobi, poćwiczysz cierpliwość. Ale to pokaże ze naprawdę ci na niej zależy. :) No bo zależy, prawda?
Mun: Ciekawie będzie ^^ ale nie zaczynasz bloga od początku?
O matuchno. Dzięki "Obrazowi" Cię znalazłam. I tego bloga. I ogólnie to przez "Obraz" zakochałam się w twojej twórczości. Jeśli nie wgrasz ich na bloga to wysłałabyś mi je na maila? :) To jedno z piękniejszych opowiadań jakie czytałam. I wcale nie słodzę!
Chętnie ci coś zaproponuje <3 tutaj czy na mail?

   Loki: Oczywiście...


   Mun: Nie zaczynam od początku. :)
   W takim wypadku, myślę, że mogę wrzucić je jeszcze raz, przy okazji poprawiłabym błędy, bo na pewno są. Dziękuję! Strasznie mi miło, że opowiadanie tak się podobało.
   Możesz proponować gdziekolwiek. Bloga i maila sprawdzam codziennie, więc na pewno wszystko do mnie dojdzie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz