.

.

20 sie 2015

Nyssa

Loki, Loki....
Znam taką jedną stronę, na której jest bardzo dużo quizów (np. o Avengersach i złych charakterach). A więc zrobiłam ten quiz całej rodzinie. Moim rodzicom i bratu wyszli sami superbohaterowie. A co mi wyszło?! LOKI!! JESTEM TOBĄ!!! *dyszy* No, dobra... w sumie się ucieszyłam. A co Ty o tym sądzisz? Nadaję się na jakiegoś sługę? Albo kogo? Odpowiedz!! Proszę!! 
Nyssa >^.^<

   Mun również wiele razy robiła te testy. Osobiście uważam, że ich wyniki są dalekie od prawdy. Są wykonywane przez zwykłych fanów i amatorów. Zrozumiałbym, gdyby był to profesjonalny test. Poza tym, nikt tak na prawdę mnie nie zna... 


   Dzięki wszystkim pytaniom, które zostały mi zadane w ciągu tych kilku lat nauczyłem się, że zadowoliłaby was nawet praca, gdzie waszym jedynym obowiązkiem jest podawanie mi herbaty. Niestety, wszystkie takie stanowiska są już zajęte, ale będę o was pamiętał jak tylko, któreś się zwolni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz