.

.

19 cze 2014

Mag Ja


Mun: Kiedy masz urodziny? Wiesz, chce być gotowa z tortem i prezentami jak coś ^-^
Loki: Tak sobie teraz myślę, że w Mrocznym Świecie to byłeś chyba bardziej dobry niż zły, prawda? Brawo Loki, brawo. :) I jeszcze nurtuje mnie pytanie, co dalej z Asgardem? Zabijesz Odyna czy już to zrobiłeś? Bo z tego co się orientuje, to Thor siedzi u Jane i nie wie co się dzieje, tak? A ty aktualnie co robisz, gdzie jesteś?
Sigyn: Jak tam u ciebie? Widziałas się z Theorickiem ostatnio czy coś? Zabieram cię do kina. Ty wybierasz film :) trzymaj się ciepło!
Pozdrowienia wszystkim :)
Sto Lat Mun!! Ahh dawno mnie tu nie było :c wybacz ze spóźnione, ale wszystkiego urodzinowego i weny i cierpliwości i wytrwałości i szczęścia i uśmiechu i spełnienia marzeń, ściskam, pozdrawiam i śle życzenia :)

   Mun: Dziękuję! Przyda mi się ta wena.

   Loki: Nie byłem ani dobry, ani zły. Robiłem to, co pozwoliłoby mi zwiększyć swoją szansę do dostania się na tron Asgardu. A swoich planów, jak już wiele razy powtarzałem, nie zamierzam zdradzać.


    Tak, Thor jest z Jane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz