.

.

8 wrz 2014

Missandei


Hej Mun, po pierwsze uwielbiam Twojego bloga, jest genialny. Obserwuję go od jakiegoś czasu, ale raczej czytam niżeli piszę, jakoś tak mam, sama nie wiem czemu. Aktualnie zmieniłam bloggera z jakichś tam powodów, nie rozpisuję się na ten temat, nie będę Ci zawracać z nieistotnych powodów XD Mam do Ciebie pytanie, pamiętam jak mówiłaś, że z chęcią zobaczyłabyś inne blogi podobne do Twojego, np. z Thorem, itd. No więc tak, rozważałam założenie takiego bloga ze Starkiem - Jego postać chyba jest mi w pewien sposób najbliższa, bardzo go lubię, aczkolwiek problem w tym, że nie mam pojęcia czy potrafiłabym "być nim", jednak z chęcią bym spróbowała czy w ogóle się do tego nadaję. Czy jesteś w stanie jakoś mi doradzić? I czy w ogóle nie przeszkadzałoby Ci (jeśli już bym się zdecydowała) jeżeli wzorowałabym się na Twoim blogu?

I Loki, takie dość dziwne pytanie ale jakoś przyszło mi do głowy, kiedy rozmawiałam ze znajomymi o tolerancji itp. Czy w Asgardzie pary homoseksualne są na porządku dziennym? (Boże, na porządku dziennym. Może to nie było zbyt miłe określenie całej sytuacji, ale tu na Ziemi, wiele osób uważa to za coś... nienormalnego/niezdrowego). Czy Asgardczycy są tolerancyjni wobec takich par?

Może to dziwne pytanie, ale poniekąd interesuje mnie to XD Pozdrawiam wszystkich serdecznie }:>

   Mun: 


   Po pierwsze chcę powiedzieć, że aż się wzruszyłam, bo nie jestem przyzwyczajona, żeby ludzie mówili mi miłe rzeczy, a lubię jak mi mówią miłe rzeczy. Zwłaszcza kiedy jestem ogarnięta kompletnym lenistwem i niczym sobie na te miłe słowa nie zasłużyłam. Także dziękuję.
   Po drugie, będę wielce uradowana jeśli zdecydujesz się założyć takiego bloga, bo uważam, że bawić się samemu to żadna zabawa i byłoby super, gdyby zaczęto tworzyć kolejne blogi tego typu. Kto wie, może twoja decyzja przesądzi o tym, że ludzie się zdecydują i też zaczną je zakładać? Fakt, że chciałabyś się wzorować na moim blogu tylko mi schlebia i w sumie chciałam coś jeszcze powiedzieć, ale zabrakło mi słów.

   Ostatecznie, pytasz się czy mogłabym ci jakoś pomóc. Postaram ci się pomóc w tych kwestiach, w których mam jakieś pojęcie (nie mam pojęcia w żadnych, ale postaram się). Najważniejsze, aby wybrać postać, z którą łatwo ci się utożsamić, i z którą czujesz się dobrze - nie ma sensu pisać postaci na siłę. A jeśli, tak jak w twoim przypadku, jest to barwna postać i lubiana przez fandom, to jeszcze lepiej.
   Kiedy już wybrałam Lokiego, to nie założyłam bloga od razu. Była to dość poważna decyzja, na którą poświęciłam więcej czasu. Musiałam zebrać gify, zaprojektować szablon oraz zakładki i, najważniejsza rzecz, spisać regulamin. Regulamin to podstawa, aby blog dobrze funkcjonował. Musisz ustalić jak i gdzie ludzie mają wysyłać pytania, o co mogą pytać, możesz założyć FAQ, tak jak ja niedawno, z najczęściej zadawanymi pytaniami lub pytaniami, których zadawać nie ma sensu, bo nie masz ochoty na nie odpowiadać lub byłyby niezgodne z charakterem postaci itp. Musisz też zaplanować jakieś wydarzenia, które wzbogacą bloga (jak FMK lub Lady Loki u mnie) i ustalić czas i miejsce akcji - oraz czy będą się zmieniały, czy też nie. Jeśli masz ochotę, możesz dodać drugą postać, która będzie pojawiała się na blogu regularnie lub od czasu do czasu (u mnie zawsze jest Sigyn, u ciebie może od czasu do czasu pojawiać się Pepper lub ktokolwiek kogo lubisz). 
   Dobrze jest też, jeśli pytania będą pojawiać się regularnie, tzn. odpowiedzieć w jednym dniu możesz na 6 pytań, ale będziesz je publikować po kolei, po jednym lub dwa dziennie. Nie musisz, ale dzięki temu blog pozostanie "aktualny" i codziennie będzie po co wchodzić. To dobre rozwiązanie, jeśli masz mało czasu, albo często łapie cię leń, jak mnie. Ja dopiero muszę sobie ustalić taki grafik, ale dopiero wtedy kiedy będę miała więcej cierpliwości.
   
   Na razie to tyle, ale zawsze możesz napisać ponownie, tutaj lub na maila. Jeśli to ci pomoże, możesz swojego bloga zaprojektować tak samo jak mojego (mam na myśli regulaminy, formy, w jakich pojawiają się pytania, etc.), dopóki nie wyrobisz własnego stylu. 
   Życzę powodzenia. :)


   Loki: Wydaje mi się, że ten problem występuje tylko na Midgardzie i niektórych kulturach w innych światach. U nas w Asgardzie to, kto z kim sypia, jest ostatnią rzeczą, która kogokolwiek interesuje. Oczywiście ludzie zawsze będą plotkować, zawsze coś może im się nie spodobać albo wręcz przeciwnie, ale nikt nie zniżyłby się do takiego poziomu, by wytykać komuś życie intymne publicznie. W Asgardzie pewnie znajdą się osoby, które będą przeciwko związkom innym niż heteroseksualne, lecz tylko dlatego, iż niektórym rodzinom zależy na ciągłości rodu. To, czy syn arystokratki, już ożeniony, ma kochanka tej samej płci na boku nikogo nie wzrusza jeśli ma potomka - w końcu wypełnił swój obowiązek, to się liczy.


1 komentarz:

  1. Dziękuję Wam za odpowiedzi :) Mun Tobie szczególnie dziękuję za rady i zaoferowanie mi pomocy. Przyznam że to miałby być mój pierwszy blog tego typu więc (znając siebie) być może pojawi się jakiś problem, wtedy z chęcią do Ciebie napiszę :) Na koniec, całkiem serio moja reakcja na Twoje szybkie udzielenie odpowiedzi na moje pytania (i ogólnie, czytając o tych wskazówkach, o wszystkim) http://coffeeticks.my/wp-content/uploads/2014/08/Im-so-happy-GIF.gif Miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń