.

.

5 mar 2015

Ann

Loki: Co sądzisz o Fandralu, Hogunie i Volstaggu? Jakie miałeś z nimi relacje w młodości i jak one wyglądają teraz?
Ann

   Są przyjaciółmi Thora, więc i ja musiałem się z nimi przyjaźnić. Może nie byliśmy blisko, ale nie gardziliśmy sobą, powiedziałbym nawet, że nasze relacje były bardzo dobre. Z czasem zaczęły się pogarszać. Być może przez fakt, że zaczęliśmy się z Thorem od siebie oddalać. Po tym jak go "zdradziłem", jakiekolwiek pozytywne emocje, jakimi Fandral, Hogun i Volstagg mnie darzyli, zostały zastąpione przez nienawiść.
   Nie wiem co czują wobec mnie teraz. Volstagg i Fandral, podczas ataku Mrocznych Elfów, nie ufali mi, byli uważni i baczni w moim towarzystwie. Ja natomiast jestem kompletnie obojętny - nie są dla mnie ważni, ani nie wyrządzili mi specjalnie żadnej wielkiej krzywdy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz