.

.

6 mar 2015

-N

Nie wiem czy wypada, ale każdy kiedyś zaczynał i czasem nie ma pojęcia co dalej :P I jeśli nie masz nic przeciwko, dodałam cię do polecanych.
Kiedyś natknęłam się na twojego bloga i w mojej głowie zaświtała myśl, że świetną sprawą byłby Ask dla postaci Bucky’ego aka Winter Soldiera. Niestety nigdzie takowego nie znalazłam, więc w końcu, tchnięta słowami „zrób to sam”, sama postanowiłam go założyć. Tak oto powstał winterask.blogspot.com który skupia się głównie na postaci pana Barnesa, ale pojawia się również możliwość zadania pytania Samowi Wilsonowi oraz co tydzień innej postaci.

   Uważam, że to genialny pomysł i oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że dodałaś mnie do "polecanych", a nawet jestem gotowa się odwdzięczyć. Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie powstanie tyle askowych blogów, ale cieszę się, że jednak tak się stało. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, na pewno będę śledzić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz