.

.

12 lis 2015

Nila

Cześć! Wcześniej zadane było pytanie z typu FMK, chyba przez anonima... Moje pytanie odnosi się do tamtego. Dlaczego wybraliście akurat te osoby? Niby wydaje się to oczywiste, ale chciałabym usłyszeć to od was. Czyli np. Loki, dlaczego poślubiłbyś Rogersa itp.?
PS pozdrowienia dla Kolejnego Człowieka!
Nila

   Loki: Zabiłbym Thora, bo sprawia wiele problemów. Tony jest do mnie zbyt podobny i z doświadczenia wiem, że nie nadaję się do małżeństw, gdzie ktoś ma równie silną osobowość co ja.

   Sigyn: Znam dobrze Thora, może nawet lepiej niż Lokiego. Bruce natomiast jest bardzo miły i słodki. Zabiłabym Lokiego, gdyż i z tego pewnie udałoby mu się uciec.

   Loki: Wciąż jesteś na mnie zła za to co zrobiłem podczas konfliktu z Dökkálfar?

   Sigyn: I za to, co zrobiłeś, gdy Thor był na wygnaniu. Oraz za wydarzenia w Nowym Jorku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz