.

.

31 paź 2013

misiamarcysia


Drogi Loki! Jestem szczerze zafascynowana całą Twą osobą i pełna podziwu dla niej.

Jest taka jedna sprawa, która nurtuje mnie od bardzo dawna, trochę przedawniona, ale mam wielką nadzieję, że znajdziesz dla mnie chwilę. Chodzi mi tutaj o to, że kiedy chciałeś podbić Ziemię w pewnym momencie znajdowałeś się w Niemczech, gdzie grupa Avengers pojmała Cię i przetransportowała z małymi trudnościami w postaci Twego brata Thora na statek SHIELD. Moje pytanie brzmi: Jaki był Twój plan, skoro dałeś im się tak łatwo pojmać i uwięzić w celi przygotowanej specjalnie dla Hulka, skoro sam Kapitan Ameryka stwierdził potem w rozmowie z Iron Manem, że jesteś silny jak "byk"?

Zawsze wierna i oddana
misiamarcysia
   Moim planem było zaatakowanie TARCZY od wewnątrz. Mając pewien organizm, jego rany na ciele szybko się zagoją. Rany powstałe w środku często pozostawiają po sobie pewne powikłania, a zdarza się nawet, że w ogóle nie da się ich pozbyć. Każda organizacja działa jak taki właśnie organizm. Mając Bartona, zadanie było jeszcze łatwiejsze. Jedyne co musiałem zrobić, to odstawić show i czekać, aż moi ludzie podejmą odpowiednie działanie. 


   Taki był mój plan - zniszczyć ich od wewnątrz tak, aby nigdy się nie po tym nie pozbierali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz