.

.

31 paź 2013

{Wiadomość od Mun}


   WAŻNE

   Jak wszystkim wiadomo, od 8 listopada do kin wchodzi "Thor: The Dark World". (Przy okazji dodam - tak, fabuła filmu zostanie włączona do fabuły bloga.) Pewnie wielu z was się na niego wybierze, ja z resztą również. Dla mnie to pozycja obowiązkowa. 
   Jednak jest jeden problem. Otóż wątpię, aby udało mi się iść na Thora już 8. Pewnie wybiorę się 9-10, w zależności jak dogadam się z koleżanką. Także z tego miejsca chciałabym was o coś poprosić - NIE SPOILERUJCIE. Błagam was, nie zadawajcie pytań typu: dlaczego zrobiłeś to i to, przez co to i to, przy czym odwołujecie się do wydarzeń z T:TDW. Nie lubię spoilerów, a chciałabym zobaczyć film i być nim przez cały czas oczarowana i chcę aby mnie co chwilę szokował i zaskakiwał. Jak tylko oglądnę film, to dam wam znać i wtedy zadacie mi te pytania, ale póki go nie obejrzę - proszę, nie zadawajcie pytań związanych z drugą częścią Thora. Również w zwykłych komentarzach omijajcie ten temat. 
   Tylko o to was proszę. Myślę, że nie jest to wiele, a jeśli zniszczycie mi zabawę, to będę też mniej chętna na odpowiadanie, bo będę wciąż myśleć o spoilerach.

   Z góry dziękuję i pozdrawiam,
   Kolejny Człowiek.

   PS: Jeśli chcecie, to po tym, jak obejrzę film, pytania związane z drugą częścią będę umieszczać pod "Czytaj Więcej", aby przypadkiem komuś z was czegoś nie zaspoilerować. Wtedy też, w pytaniach, na samym początku musielibyście napisać DUŻYMI LITERAMI - spoiler. Oczywiście wyraz później usunę, by nie niszczyć estetyki pytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz