.

.

16 lis 2014

Winter Soldier

{link} To, że jestem poszukiwany listem gończym (swoją drogą cena za moją głowę jest mało satysfakcjonująca, biorąc pod uwagę to, ile zamieszania zrobiłem w ostatnim czasie) świadczy o tym, że mogę Ci się naprawdę przydać - nawet jako ochroniarz. Jak zapewne wiesz (albo nie wiesz - nie mam pojęcia, jak bardzo jesteś poinformowany w mojej historii) znam Kapitana i Natashę, a co za tym idzie - ich słabe punkty, które mógłbyś wykorzystać, by skłócić Avengersów. W każdym razie - nadal podtrzymuję moją chęć współpracy z Tobą.

   Sam nie wiem... Twoje czyny może i są imponujące, ale czy wystarczą.
   Ale skoro wyrażasz tak wielką chęć współpracy, a ja mam dzisiaj lepszy dzień - w porządku. Niech tak będzie. Uznaj to za okres próbny.
   Jest kilka osób, które nie mogą uwierzyć w moją śmierć i podejrzewają mnie o spisek. Dowiedz się kto to i wyeliminuj ich. Po cichu. Tym razem nie chcę żadnego zamieszania wokół swojej osoby. Zawal robotę, a twoją głowę wyślę Avengersom jako prezent.
   Idź i wróć kiedy przypadkiem dowiesz się czegoś szczególnego lub pomyślnie zakończysz swoją misję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz