.

.

30 lis 2014

Winter Soldier

Jesteś niezwykle łaskawy, powinienem się cieszyć, że masz lepszy dzień? W innym wypadku wbiłbyś mnie na pal? - nie ma tu żadnego podtekstu, tylko nawiązanie do Draculi. 
Wizja wysłania mojej głowy Avengersom... Nie uczono Cię, że powinieneś być nieco bardziej sympatyczny, dla osób, którego chcą Ci pomóc? To znacznie ułatwiłoby współpracę, zwłaszcza, że zgodnie z Twym rozkazem wykonałem swoją robotę. 
Masz chyba więcej wrogów niż ja, a to - no nie powiem - jest naprawdę zadziwiające.

   Och, wybacz mi, że dałem ci wybór między wykonaniem rozkazu i spotkaniem się z konsekwencjami  w razie niewypełnienia zadania a niepodejmowaniem ze mną współpracy.
   Poza tym, wrogów posiada się tylu ile się w życiu osiągnęło.


   Muszę przyznać, że jestem zadowolony z twojej roboty.
   Podobno Thor ma znowu współpracować z Avengersami. Chciałbym wiedzieć, jakie są jego zamiary, a przede wszystkim czy nie podejrzewa spisku. Zadanie wymaga subtelności, muszę być z nim bardzo ostrożny. Jestem już bardzo blisko swojego celu. Udowodnij, jak bardo jesteś lojalny, a spotka cię nagroda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz