.

.

30 lis 2014

Wszyscy: Chciałabym, abyście mi poradzili...
Otóż znam takiego fajnego chłopaka i on jest bardzo fajny i w ogóle, ale on mnie nie zna - często się widzimy na przerwach (chodzimy do tego samego gimnazjum, ale do różnych klas) no i chciałabym żeby on mnie poznał, żebyśmy byli znajomymi (jak coś mam go w znajomych na jednym z portali).
Nie mam u niego szans, nie liczę na to że mnie pokocha nawet. Nie wiem co do niego czuję, a poza tym on bardzo lubi jakąś dziewczynę ze swojej klasy.
No i proszę Was abyście poradzili mi co robić... Proszę.

   Przykro mi, ale kompletnie nie wiem co ci poradzić. I nie mówię tego, bo jestem leniwa i nie chcę komuś pomóc, bo pomóc bardzo bym chciała, lecz nie potrafię. Jestem osobą aromantyczną, więc nie znam się na takich sprawach. Może lepiej będzie porozmawiać o tym z rodzicami, albo przyjaciółmi, którzy dobrze cię znają?
   W każdym bądź razie, życzę powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz