.

.

5 paź 2015

[Wiadomość od Mun]


Więc jak wszyscy pewnie zauważyliście, i jeżeli jesteście ze mną od początku istnienia bloga, to pewnie nie jest to dla was żadną nowością, zawalam strasznie odpowiedzi i winę za to głównie ponosi szkoła bo mnie strasznie wkurwia ponieważ mam wiele obowiązków związanych z tym, że w tym roku matura.
   Na razie odpowiedzi pojawiają się dość chaotycznie i zastanawiam się, czy to czasem czytelników nie denerwuje. Postanowiłam więc wykorzystać swoje jakże super-umiejętności organizacyjne i zapanowałam, że każdego dnia, będzie pojawiać się 1 odpowiedź. Jeżeli jakiś dzień zawalę, to nadrobię to kolejnego dnia więc reszta postów nie pojawi się z opóźnieniem. Ma to na celu, ponieważ jestem osobą zdezorganizowaną i leniwą, zmotywowanie mojej osoby do roboty, w końcu.
   Jest możliwość, że takie wyjście się wam spodoba, jest możliwość, że nie, jest możliwość, że macie to gdzieś i ja to doceniam i możecie w każdym przypadku wypowiedzieć. 
   Jeżeli znowu będę zawalać robotę, to macie prawo mnie okrzyczeć.
   Mun out.

1 komentarz: