.

.

20 paź 2015

[Wiadomość od Mun]


   Pięć dni temu mój blog z opowiadaniami miał swoje czwarte urodziny, choć piszę już od dużo dłuższego czasu. Ask Loki, natomiast, w lipcu skończył 3 lata. Nie wiem jak się z tym czuć. Ciągle mam wrażenie, jakbym bloga otworzyła wczoraj. Trochę mnie to przeraża, z drugiej strony jestem z siebie dumna, gdyż sądziłam, że poddam się po kilku miesiącach. 
   Dodatkowo, w tym tempie za niedługo dobijemy do 100 000 wejść, co również rzuciło mnie na ziemię. Na pewno chciałabym zrobić coś z tej okazji dla czytelników, oczywiście propozycje mile widziane. Jedyne o czym byłam w stanie pomyśleć to kolejny postęp historii w formie komiksu lub długi na dwie strony. 
   Ale zostało jeszcze mnóstwo czasu, a może okaże się, że nie trzeba nic robić. Chciałam tylko przekazać jak bardzo się cieszę i jak bardzo jestem wam wdzięczna.
   Jakoś tak dzisiaj emocjonalnie,
   Mun out.

1 komentarz: