.

.

16 lut 2014

{Nominacja od Stelli Gilbert}


Mun: Widzę, że coś u Ciebie mało ludzi teraz. :(
Ale na razie masz nominację ode mnie:
http://loki-and-stella.blogspot.com/2014/02/liebster-award-ogoszenie.html 

   Mało, ale nie narzekam. :) Jak jest za dużo pytań to też nie jest dobrze, bo czuję się przytłoczona i mam wrażenie, że prowadzenie bloga jest moim obowiązkiem a nie przyjemnością. Tak jak jest teraz, jest ok.
    Mam nadzieję, że wybaczysz mi takie rozłożenie pytania na dwie części, ale nie chcę niczego pomieszać. 
    No i oczywiście dziękuję ci za nominację z całego serca!


   1. Czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz? Czy muszę coś zmienić?
   Niestety nie. :( Ale bardzo bardzo mi się podoba twój szablon.

   2. Jak trafiłaś/trafiłeś na mojego bloga?
   Teraz trafiłam. :)

   3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
   To jest właśnie mój problem, bo lubię wszystkie kolory. Może to niektórych zaskoczyć, ale kocham pastele. (zaskoczyć, bo mój blog taki mhroczny, tak bardzo)

   4. Co lubisz czytać? 
   Głównie fanfiki, bo są krótkie, a ja nie mam często siły ani czasu na czytanie książek. Jeśli jednak już się za jakąś zabieram to najczęściej jest to fantastyka oraz horror.

   5. Czy pomysł na założenie bloga zrodził się podczas wykonywania jakiejś czynności?
Tak. Było po północy, leżałam w łóżku i wewnętrznie płakałam nad Lokim oraz Sigyn i postanowiłam coś zrobić ze swoimi uczuciami.

   6. Lubisz zwierzęta?
   Domowe. Ale darzę miłością również leniwce i lamy.

   7. Może masz jakiegoś pupila?
  Pieska. :) (nie psa, pieska)

   8. Jakie jest Twoje drugie imię?
   Jedno mam. ; __ ;

   9. Lubisz eksperymentować z włosami? (farbowanie, obcinanie)
  Tak. Teraz jestem w trakcie rozjaśniania na thorowski blond (potrzebny mi do cosplay'u, chociaż nie Thora). Później zastanawiam się czy nie iść w stronę pastelowych różów i fioletów.
   Sama również obcinam sobie włosy - skracam końcówki, przycinam grzywkę, którą z resztą też sama zrobiłam. 

   10. Jak minęły ferie? (jeśli już je miałaś/miałeś)
   Szybko i leniwie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz