.

.

15 mar 2014

Terrorystka Finite


Pan w czarnym kubraczku, pytanie do pana.
Odnoszę się do pytania Yśki skierowanego do Waszej trójki. Odnosiło się ono do ciekawych filmów... Odpowiedziałeś, że wielu filmów oglądać okazji nie miałeś. Można z tego wywnioskować, że widziałeś jakieś... Moje pytanie: jakie?
Kolejne pytanie, też do pana, ale tym razem i Sigyn. Powszechnie wiadomo, że gdy odwiedziliście Ziemię w czasch dawnych, Skandynawowie, będąc pod wrażeniem wysokich i nieznanych im technologii, okrzyknęli Was bogami, którymi, równie powszechne informacje, nie jesteście. Prędzej nazwałabym Was UFO... (bez obrazy, Sigyn) Do sedna, czy w związku z tym znacie innych "bogów", takich jak Hades, Zeus, Anubis, Re (zwany Ra czy Amon Re czy »tu wpisz inne z setek jego imion«), czy Nanabozho (stwórca Czpiewejów)?
Sigyn: Ja wierzę w resocjalizację Lokiego (przyszłą). Zresztą, gdyby Odyn raczył dać mu na sądzie adwokata, mógłby uniknąć szklanej klatki. Taki adwokat pierwsze co by zrobił, to wysłał Lokiego na badania psychologiczne, gdzie zostałoby stwierdzone, że nie był w pełni władz umysłowych (mówię tu o czynie z Nowego Yorku) - każdy mógłby oszaleć, gdyby spadał w przestrzeni międzygalaktycznej, samotnie...
Mun i Sigyn: jak oglądacie filmy, to radzę się zapoznać z Megamocnym. Okej, to kreskówka, ale jaka! Opowiada o złym, a nie o dobrym! Niech żyje Liga Złośliwców (a to akurat taka sobie kreskówka :/)

    Loki: Moje oglądanie wyglądało tak, że leciały jakieś przypadkowe programy w telewizji i spoglądałem na nie kontem oka. Muszę przyznać, że spodobał mi się ten cały "Sherlock". Jedyny w miarę inteligenty film, który ogląda Mun.


   Mun: Ooooooch, spłoń. 

   Sigyn: Osobiście nie znam żadnego z nich, prędzej dowiedziałabyś się czegoś od mojej matki lub Lokiego, ale tak, istnieją. 
   Resocjalizacja Lokiego, jak i sam Loki mnie nie interesuje. Zrobił wiele złych rzeczy za które musi odpowiedzieć. To, że nie jest normalny to oczywiste. Osoby zdrowe umysłowo nie rozwalają całego miasta w kilka godzin za pomocą jakiejś armii z kosmosu. Dlatego też nie raz zwracałam się z prośbą o przydzielenie mu lekarza bądź psychoterapeuty. 


   Loki: Nie jestem chory umysłowo!


   Sigyn: Mun, przekaż mu, że nie zamierzam z nim rozmawiać, a jeśli jeszcze raz próbuje się do mnie zbliżyć to obiecuję, że powiadomię wszystkie dziewięć światów o tym, że żyje i miewa się dobrze.


   Mun: Loki, Sigyn każe ci się odpi...

   Loki: Zrozumiałem.

   Mun: Jak widzicie drodzy czytelnicy, nawet podczas mojej nieobecności wiele się dzieje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz