.

.

8 mar 2014

Yśka


Loki: Moje pytanie... jak ja może być dziwne, ale dobra - jeśli byłby koniec świata (nie twierdzę, że to twoja sprawka, ale alibi nie masz) jaką jedyną osobę (w sensie człowiek) uratowałbyś?
Mun: Ile razy chciałaś go zabić? (mądra Yśka - mądre pytania)
Czy nigdy nie brała cię pokusa by wykorzystać go (w sensie jego moce, bo "wykorzystać go" brzmi dwuznacznie) do swoich niecnych celów? :3
Aha i jeszcze do całej trójki: Znacie dobry film fantasy?

   Loki: Mun pewnie wpadłaby na jakiś głupi pomysł, żeby mnie zmusić abym zabrał ją ze sobą podczas ucieczki. Jak próba poderżnięcia mi gardła jeśli odmówię.


   Niestety nie oglądałem zbyt wiele filmów podczas swojego pobytu na Midgardzie.

   Mun: Przejęcie władzy nad światem za pomocą bezmyślnej armii zombie dla celów materialnych nie jest niecnym celem.


   A po 6864 razach  przestałam liczyć ile razy chciałam udusić go poduszką podczas gdy spał lub wbić mu nóż w tył pleców.
   Ostatnio byłam na Hobbicie w kinie i zaliczam 3 sezon Gry o tron i to wszystko. :(

   Sigyn: Pamiętam jak oglądałam z Mun Supernatural i Tomorrow People, ale tylko tyle.


4 komentarze:

  1. Mun, uwielbiam Hobbita jak i Grę o Tron! :D Musiałam ci to powiedzieć no:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam dzisiaj 3 sezon i płaczę, bo Dany w końcowej scenie. </3

      Usuń
    2. o jej, pamiętam to </3 na szczęście tylko 27 dni do 4 sezonu, hahahaha! :D

      Usuń
    3. Ja chyba poczekam, aż wszystkie wyjdą i wtedy oglądnę, bo nie lubię jak się fabuła urywa i trzeba czekać.

      Usuń