.

.

19 sie 2014


Loki: Siemka. Myślę, że jestem jedynym chłopakiem piszącym do ciebie, ale cóż... Słuchaj Loki... Ostatnio oglądałem Thora 2, no i zauważyłem, że jesteś, no niezłym podrywaczem - to przykuło moją uwagę. No i postanowiłem do ciebie napisać. Wpadła mi w oko jedna dziewczyna jest fajna i w ogóle, ale nie wiem jak zagadać. Sprzedasz mi kilka trików i gadek na podryw - byłbym bardzo wdzięczny.

   Loki: Zastanawiam się jak ci pomóc. Każda dziewczyna jest inna - niektóre lubią poznawać nowych ludzi, inne lepiej czują się w towarzystwie przyjaciół. Na początek może warto porozmawiać o wspólnych zainteresowaniach i pozostawić po sobie dobre wrażenie. Kiedy zaczniecie rozmawiać na pasjonujący ją temat, to warto wtedy uważnie jej słuchać, aby miała świadomość, że ci zależy. Jeżeli jej się spodobasz, to pewnie spróbuje się z tobą ponownie skontaktować. Najważniejsze, to się nie narzucać, ale i nie ignorować.

   Mun: Nie mam kompletnego pojęcia o związkach, ani o tym, co kobiety uważają za atrakcyjne, ale starałam się aby odpowiedź była choć trochę pomocna, jak i by nie pojawiły się w niej jakieś głupoty. Mogę jeszcze życzyć ci powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz