.

.

19 sie 2014

Morello Wreath


Mun, co do Twojej ulubionej (?) piosenki "Everybody wants to rule the world" Lorde, wiedziałaś, że jest w oficjalnym soundtracku z filmu Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia? Czytałaś książki? Oglądałaś? Słyszałaś? Ja jako igrzyskowa maniaczka mam płytę tego oto soundtracku i przez to nasuwa mi się pytanie: czy ta piosenka Lorde pasuje ci do 2 części filmu? Moim zdaniem bardzo. 
Troche bardzo nie o Lokim ale czy wszystkie pytania muszą dotyczyć własnie jego?? Pff :) Pozdrówka!

Loki jak już znajdziesz to pół godziny, to zapraszam na herbatkę (lub cokolwiek innego).

   Za to pewnie zostanę obrzucona pomidorami i wygwizdana, ale nie jestem fanką igrzysk śmierci. Oglądałam pierwszą część, ale nie zamierzam oglądnąć kolejnych ani przeczytać książek. Jeden film w zupełności mi wystarczył. Nie mówię, że historia jest zła, ale mi osobiście zbrzydły już opowieści o wyjątkowych nastolatkach.
   Więc przykro mi, ale nie mogę odpowiedzieć na twoje pytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz