.

.

14 gru 2014

Mila

Wszyscy: Gdzie chcielibyście pojechać?
Loki, Sigyn: Czy w Asgardzie i reszcie światów zwierzęta są takie same jak tu, w Midgardzie?
Mila

   Mun: Najchętniej zostałabym w domu. Jeśli już mam wybrać, to pewnie któryś z krajów skandynawskich. Głównie po to, by znaleźć sobie wikinga. 

   Loki: Sam nie wiem, myślę, że odwiedziłem już wszystkie miejsca, które chciałem. Może jeszcze dowiem się o jakimś ciekawym miejscu i się zdecyduję.


   Każdy świat ma wiele podobieństw jak i różnic. Musielibyśmy poświęcić zbyt dużo czasu, aby przytoczyć choćby przykłady. Większość zwierzyny łownej w Asgardzie jest taka sama co na Midgardzie. Nie jestem jednak specjalistą od przyrody.

   Sigyn: Może Włochy i Grecja? Piękna architektura oraz bogata kultura. Przypominają mi o Wanaheimie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz