.

.

2 kwi 2015

Ana Morgan

Loki: Co czułeś do Odyna, zanim się dowiedziałeś, że nie jest Twoim prawdziwym ojcem? Jak wyglądały wasze stosunki? Jak Cię traktował? Okazywał Ci uczucia? Co o nim sądziłeś?
Sigyn: Co się stało z Theoricem? Możesz mi opowiedzieć całą historię, bo chyba nie jestem na czasie -_-

   Loki: Szanowałem Odyna, może nawet podziwiałem za to jakim był władcą. Również kochałem - przecież wierzyłem, że jest moim ojcem. Nie powiem, że traktował mnie źle, Odyn z natury nie lubi okazywać uczuć ani emocji. Ale czułem, że Thor jest dla niego ważniejszy, że kocha go bardziej. Nie przejmowałem się tym za bardzo, póki nie dowiedziałem się o swoim pochodzeniu. Odyn był w końcu Wszech-ojcem, jego decyzji oraz postępowania nie należało kwestionować. 


   Sigyn: Theoric był jednym z żołnierzy w armii Odyna. Otrzymał misję, jak i inni żołnierze z jego oddziału. Wyruszyli natychmiast. Przez miesiące nie dawali znaków życia. Pewnego dnia rodziny otrzymały listy z kondolencjami. Podobno nikt nie przeżył. Nikt jednak nie wie jak oddział zginął, ani gdzie są ich ciała.


   Loki wysłał ich na tę misję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz