.

.

2 kwi 2015

Gall Anonim

Bóg nie może nazwać siebie poetą czy też pisarzem. Nie taki, który zniszczył tak wiele na swojej drodze. 
Pozdrawia, 
Sherlock Holmes
Mój brat poprosił mnie, abym narysował mu Marionetkę z tej gry... Five Nights at Freddy. Pozwolisz, że przyślę Ci zdjęcie w e-mailu? :3
Czekasz na "S". Mowę mi odjęło, Mun, bo ostatnio przykre rzeczy mi powiedziano na to opowiadanie. Że jest za makabryczne.

   Mun: Oł noł! Zbyt makabryczne? D: No kto by pomyślał, żeby na swoim własnym blogu pisać o rzeczach, które się chce pisać. Przecież to jest nie do pomyślenia, żeby ktoś pisał o tym o czym lubi!
   Moja skrzynka mailowa zawsze jest dla ciebie otwarta. 

   Loki: Nie da się ominąć destrukcji podczas wojny. Zniszczyłem, aby stworzyć coś nowego, lepszego. Czasami tak trzeba. Ty powinieneś o tym wiedzieć najlepiej, panie Holmes. Czyż nie po to niszczysz i odtrącasz tych, którzy narażają twój "wielki umysł" na porażkę? Etyka na to nie pozwala, ale coś za coś. 


4 komentarze:

  1. Ale zastanówmy się, jak Mia i Sherlock mają nie mieć wokół siebie makabry... razem? To takie niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w Sherlocku zawsze brakowało mi trochę tej makabry, przynajmniej w opowiadaniach. I nie rozumiem jak można kogoś skrytykować za to, że pisze "krwawo". No kurde.

      Usuń
    2. To było dla mnie takie okropne, powiedziały mi, że czytały to dlatego, aby było mi miło.

      Usuń
    3. P.S Zastanawiam się nad tym, aby Mai nie wprowadzić na bloga.
      Nie wiem, czy to dobry pomysł.

      Usuń