.

.

28 kwi 2015

Hannah Hill

Mun : Właśnie przekopałam stare dzieje tego bloga i zostaje jedno ważne pytanie... Robimy te ''końskie suchary'' albo, jak kto woli, ''wstydliwa przeszłość Lokiego - czyli twoja szansa by doprowadzić go do łez!". Ploooose Mun!
Loki: No to co? Powracamy do kuniów? I najważniejsze pytanie do Ciebie... Kupić Ci to {link} na allegro? Hmm? A co do tamtej notki to mam dowody. 
Sigyn: Potwierdź Lokiemu, że wolisz Sherlocka (wolisz na 99% c'nie???) 
A jeśli nie ten komplecik to może co innego? {link}

   Loki; Nie, dziękuję.


   Sigyn: Nie jestem własnością Lokiego, aby mu się ze wszystkiego zwierzać. Nawet jeśli znalazłabym nowego partnera, to jest to wyłącznie sprawa moja i mojej rodziny.


   Mun: Końskie suchary zawsze mile widziane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz