.

.

28 kwi 2015

Nico

Kolejny Człowieku,
Jest środek nocy, a ja i moja dziewczyna siedzimy i czytamy Twojego bloga. Miałaś kapitalny pomysł i nieźle nas wciągnęłaś. Co prawda żadne z nas nie jest fanem Avangers (ja tego nigdy nie oglądałem, a moja dziewczyna nie przepada za filmami Marvela), ale oboje bardzo lubimy nordycką mitologię, więc mieliśmy z tego bloga masę frajdy. Bardzo fajnie odpowiadasz na pytania - nawet te dziwaczne, na dodatek genialnie dopasowujesz gify. Nawet nie wiesz jak nam poprawiłaś humor przed ciężkim weekendem. ;)
Świetny pomysł i aż dziwne, że wcześniej nie trafiliśmy na bloga tego typu.
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego. 

Nico & Skipper.

   Dziękuję. Dziękuję! DZIĘKUJĘ! Na prawdę, nie zasługuję na takie miłe słowa. D: Cieszę się, że zdołałam komuś polepszyć dzień i go rozbawić. Jestem taka szczęśliwa, że nawet nie wiem co powiedzieć. Mogę tylko podziękować!
    Oczywiście waszego bloga dodałam do zakładek od razu jak go zobaczyłam. Super, że w końcu powstał blog związany z Supernatural
    Życzę powodzenia w poradzeniu bloga i pozdrawiam!

   Kolejny Człowiek. 

1 komentarz:

  1. W sumie to poprawiłaś nam cały weekend, więc podwójne zasługi. ;)
    I dziękuję również.

    OdpowiedzUsuń