.

.

13 sty 2014

Lola Tasak


Goddamnit... Jestem w dołku i mam blokadę twórczą :'(
HELP !

http://www.youtube.com/watch?v=aCGvZgDvtkU

 

   JESTEM TUTAJ DLA CIEBIE! Czego potrzebujesz? Jeśli piosenki to polecę ci Always on my mind z Silent Hill: Shattered Memories - dobra do pisania miłosnych załamań. Jeśli chodzi o jakieś melancholijne przemyślenia, bądź w ogóle spokojny tekst bez żadnej akcji to Never forgive me, never forget me i Room of Angel (Mun przeprasza, że większość będzie z Silent Hilla, ale akurat ten folder ma otwarty w odtwarzaczu). Coś do akcji - Samael, Evil lives lub Scared land of Moneton (każde z filmowej wersji, również dobre do pisania grozy). Chyba, że mas ochotę na coś weselszego to Promise (SH2) i Silent Hill: Downpour - Intro Perk Walk. Ewentualnie You're not there, ze względu na melodię oraz Alone in the Town.
   Jeśli chodzi o sceny każdy wie jakie to soundtrack z The Duchess, np. I think of you all the time i Gee and Grey make love.
   O! Do weselszych polecam jeszcze ścieżkę dźwiękową z Juno.

   Nie wiem czy o taką inspirację ci chodziło, ale mi muzyka w pisaniu bardzo pomaga. Jeśli potrzebujesz czegoś innego to ja tu zawsze jestem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz