.

.

30 sty 2014

Roxsan


Mun: Czy mogę dać Lokiemu przez łeb klawiaturą?Dlaczego? Z dwóch powodów? Nie mogę normalnie przejść ulicą czy iść do centrum bo ciągle coś mi się z nim kojarzy. Drugi powód nie mogę kupić żadnej książki nie związanej z mitologią nordycką lub z marvelem przez kogo? Przez Lokiego.


Loki: Wyłaź z mojej głowy!!!!!! Jasne ?!!A tak w ogóle to jesteś skończonym idiotą!!!! Jak można było tak postąpić z Sigyn!!!!!!!!!!!!!!(wiem wiem trochę późno się obudziłam ale to nie ma znaczenia)
Mun: Wybacz że trochę się uniosłam;D
pozdrawiam, Rox
Ps.
Zapomniała bym do gry FMK:
Heimdall,Odyn,Thor

   Mun: Klawiaturą? Mam siekierę.


   Loki: Wszyscy zachowujecie się jakbym co najmniej zabił jej matkę... Sigyn jest dorosłą kobietą, zaręczoną, ma inne sprawy na głowie.


   Zabić Heimdalla, Odyna i Thora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz