.

.

22 sty 2014

Riven de Chamer


Loki: Czyli jestem złą, wyrodną i niechcianą córką.Idealnie to brzmi.
A w tej jednej chwili myślałeś o swoich relacjach z Thorem? Zastanawiałeś się jak bardzo zmieni się Twój stosunek względem niego?
Nawet nie wiesz, jak ułatwiasz mi życie. Nie tyle odpowiedzią, ale faktem że jesteś i tak jak ja wesołego żywota nie miałeś...


Co do zabawy FMK: Freja, Sigyn, Sif.

      W tamtym momencie nie myślałem zbytnio o Thorze, ani na pewno o tym czy coś między nami się zmieni. Jednak później, po dłuższych przemyśleniach zrodziła się we mnie nie tyle co zawiść, a zazdrość. 
   Wybacz mi proszę, ale moja relacja z Thorem, jest bardziej skomplikowana niż to się wydaje. Nie wiem jak mam wytłumaczyć to co nas łączy czy łączyło.


   Poślubić Sif, przespać się z Sigyn i nigdy nie skrzywdziłbym matki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz