.

.

12 sty 2014

sztylet nica


Cześć. Nie bardzo wiedziałam czy zostawić te wiadomość pod ostatnim postem czy tu. W końcu postanowiłam zostawić ją tu.
Nominowałam cie do Libster Awards.
Wszystko jest na moim blogu: http://historiesztyletnicy.blogspot.com/

   Nie zasługuję na to za tą długą nieobecność.


   1. Dlaczego zaczełaś/eś pisać?
   Szczerze powiedziawszy, naprawdę nie pamiętam. Pewnie z nudów i dlatego, że jak mi się coś nie spodobało w książce/filmie/itd to próbowałam stworzyć coś czym sobie odreaguję. 


   2. Wampir czy wilkołak?

   Duchy. 

   3. Jak ocenisz Edwarda z sagi "Zmierzch"? Nazwiesz go pełnokrwistym wampirem czy raczej chodzącym posągiem z kłami?
   Tak bardzo jak lubię Roberta, tak bardzo nie przepadam ze Edwardem. W ogóle nie lubię wampirów, dla mnie ich (dobra) era skończyła się na Draculi i Wywiadzie z Wampirem


   4. Wierzysz w istnienie świata nadprzyrodzonego i istot takich jak wilkołaki, czarownice...?

   Nie. *z całej siły odpycha kwestię dziwnych odgłosów w jej pokoju i znikających przedmiotów*

   5.Jak dobrze znosisz ból fizyczny?
   Zależy jaki ból. Do dzisiaj boję się zwykłego bólu jak np. przy zastrzykach, chociaż do niedawna robiłam je sobie codziennie i nic nie czułam prócz ukucia. Jeśli jednak ból jest duży to mam ochotę strzelić sobie w łeb.

   6. Jak radzisz sobie z negatywnymi uczuciami?
   Na co dzień nie doświadczam żadnych negatywnych uczuć (bo nie spotykam się z ludźmi, hehehe). Jak źle się czuję to słucham muzyki grając w pasjansa albo idę spać lub oglądam film. 

   7. Miałaś/es kiedyś myśli samobójcze lub próby?
   Jak tracę save'a z simsów, albo hp w grze. Ale tak serio to nie. 

   8. Co myślisz o śmierci?
   NIEPISANA ZASADA - NIE ROZMAWIAMY ZE MNĄ O ŚMIERCI SAMEJ W SOBIE, BO WPADAM W PANIKĘ. ŚMIERĆ FIKCYJNYCH BOHATERÓW? OK. ROZMAWIANIE ZE MNĄ O ŚMIERCI I SENSIE ŻYCIA PROWADZI DO NEGATYWNYCH SKUTKÓW. OMIJAMY TEMAT UMIERANIA CZY NAWET ŻYCIA PO ŚMIERCI. 


   9. Czy uważasz się za osobę normalną?

   Oczywiście... że nie.


(ten gif będzie was prześladował)
   
  10. Jakiej muzyki słuchasz? Podaj nazwy zespołów lub imiona wokalistów.
   Nie słucham zespołami, bo nie lubię się ograniczać w kwestii muzyki. Jestem wierna Florence + the Machine, Marilynowi Mansonowi, Emilie Autumn, Linkin Parkowi jak i muzyce z filmów i gier, i polecę tutaj szybciutko soundracki z Silent Hilla (filmy jak i gry), Alice: Madness Returns, Jane Eyre (2011), Anny Kareniny (2012), The Girl with the Dragon Tattoo, The Rocky Horror Picture Show czy Sweeney Todd, a także kompozytorów Hansa Zimmera oraz Akirę Yamaokę - wymienone wyżej soundtracki świetnie nadają się do pisania, a znaleźć tam można coś do pisania grozy, dramatu, akcji czy romansu (podaję tego tyle m. in. bo wiem, że wielu z was również prowadzi blogi i może potrzebuje inspiracji). Ale w moim folderze z muzyką znajdzie się również Dido, czy Britney Spears (czujecie to, prawda? Remix Silent Hilla z Britney? Hhuehuehue).

   11. Lubisz horrory?
   Tak.


   (Co z tego, że jak jakiś oglądam to sikam ze strachu. Czasem ze śmiechu, ale i tak później nie mogę zasnąć.)

Mun out, kochani! I dziękuję za nominację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz