.

.

18 kwi 2014

Barbara Swadzyniak


Pytanie w sumie do wszystkich: Jak to jest z bogami? Czy już od urodzenia wiadomo, czego ktoś będzie "patronem"? Jak ty Loki, Bóg Kłamstw, Sigyn, Bogini Wiernośći, Thor-Bóg Burzy, Skadi-Bogini Łowów, i tak dalej... Czy już w chwili poczęcia inni wiedzą, kim będzie dziecko, czy jakoś po urodzeniu, czy to jest kwestią czasu?

   Sigyn: Różnie to bywa. Nie można jednoznacznie stwierdzić w jakiej sytuacji bóg, bądź bogini, dostaje swój tytuł. Najczęściej czeka się na jakieś wielkie wydarzenie, w którym bóg udowodni swoje zdolności bądź dostrzec będzie w nim można pewne unikalne cechy.
   Dla przykładu, moja matka posiada tytuł Bogini Płodności odkąd się narodziła, a ja nie mam jeszcze ani jednego.


   Mun: Nie wiem jak to jest w mitologii nordyckiej, gdyż nie natknęłam się na taką informację ani nie mogę nic znaleźć na ten temat, ale w komiksach o ile pamiętam Sigyn otrzymała ten tytuł podczas ślubu, kiedy sprzeciwiła się rozwiązaniu małżeństwa przez Odyna, gdy okazało się, że nie poślubiła Theorica, a Lokiego.
   W mitologii wiele rzeczy pozostaje niewyjaśnionych lub trudnych do wyjaśnienia, więc pomysł, że tytuł można uzyskać raz tak, a raz inaczej mi najbardziej odpowiada. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz