.

.

4 kwi 2014

Stella Gilbert


Mun: Znów tu dawno nie byłam... Ale wszystko śledzę na bieżąco! Jak u Ciebie?
Loki: To samo pytanie co do Mun. Co u Ciebie? Jak się czujesz?

Mun: A. Zapomniałam. Jeśli lubisz Sherlocka, to zapraszam na nowego bloga, który jest prowadzony przeze mnie i Fallen. :) Pozwolisz, że zrobię małą reklamę.
*rozwija wielki transparent z adresem bloga i bierze megafon*
Uwaga, uwaga! Nowość! Serdecznie zapraszam na blog o Sherlocku!
http://to-tylko-kryminalna-noc.blogspot.com/
*chowa megafon i zwija transparent*
Dziękuję.

   Loki: Mam ostatnio wiele obowiązków związanych z... Asgardem, więc jestem raczej zmęczony. Do tego zdenerwowała mnie sprawa z Sigyn, ale nie winię jej.


   Mun: Mało czasu, pieniędzy i chęci do działania. Ale oglądnęłam Man of Steel i w sobotę może zaliczę Kapitana Amerykę 2, więc można powiedzieć, że powróciła mi chęć do życia.
   Cieszę się, że śledzisz na bieżąco i teraz mi głupio, że tak długo nie było żadnego postu.


   Na bloga oczywiście zaglądnę i przeczytam post w miarę możliwości. :) I ode mnie, jak zwykle, bo nie mogłam się powstrzymać:



1 komentarz:

  1. Dziękujemy za reklamę xd A Kapitan jest świetny, ostatnio byłam na nim i jestem zachwycona tym filmem.

    OdpowiedzUsuń