.

.

22 kwi 2014

Vinterry Chaser


Oh Loki, Loki, Loki i co my mamy z tobą zrobić? Nie no żartuję. :D
Tak w ogóle pytam, bo nie wiem, lub może nie doczytałam. Ile ty masz tych latek już? Chodzi mi o te ziemskie, jak i wiesz te w mitologi.
Mun: Aaaa przepraszam, że w ogóle nie zadaje pytań, ale wenę mam taką, że od pisania nie odchodzę i kapa. Jak się trzymasz ze Sigyn? Loki nie chodzi za wami cały dzień i nie ględzi o tym jaki jest zajebisty, hot, przystojny, inteligenty i jeszcze bardziej zajebisty? :D

   Mun: To gratuluję weny, bo ja z pisaniem mam wręcz przeciwnie! I życzę powodzenia w pisaniu. :) 

   Loki: Mam ponad tysiąc lat. Nie przeliczamy ich na ziemskie.


   Sigyn: Czasami chodził, gdy nie było w pobliżu Thora. Loki lubi sam sobie dobierać towarzystwo, a nie gdy to on jest "dobierany" lub odrzucany. Ignorując go, chyba uraziłam jego ego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz