.

.

15 kwi 2014

{Nominacja od Kinga56}


   Czy to nie jest już czwarta bądź piąta nominacja, która szokuje mnie tak samo jak poprzednie?

DZIĘKUJĘ!

   Przy okazji chcę przeprosić, że sytuacja a blogu wygląda blado. Przez przerwę wielkanocną powinno się to poprawić. 

   1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
   Bo chciałam stworzyć coś dla polskiego fandomu.

   2. Jaki jest Twój ulubiony film?
   Mam pełno ulubionych filmów i seriali do których ciągle wracam, to tak jak z ulubioną piosenką. 

   3. Jakiej cechy nienawidzisz u ludzi?
   Nie lubię ludzi, którzy myślą, że są tacy cool, gdy zachowują się chamsko, arogancko i grubiańsko oraz mówią sarkazmem. Nie lubię również tych, którzy tagują hejty na tumblrze (!), często bezpodstawne oraz tych, którzy nie potrafią zrozumieć, że nie wszystko kręci się wokół ich male/male pairingów.

   4. Co sprawia, że się uśmiechasz?
   Pieniądze. 

   5. Jaka jest Twoja największa wada?
   Jestem okropną materialistką. Nie oceniam oczywiście ludzi po markowych ubraniach itp, gdyż nie to cenię w ludziach, ale lubię posiadać. Dużo rzeczy również krytykuję oraz czasami nie potrafię okazywać emocji (nie, że nie chcę, ale po prostu mam taki mimowolny hamulec).

   6. Jeśli miałabyś opisać siebie tylko jednym słowem, jakie byłoby to słowo?
   Mogę użyć gifa (gifu, gifa, łatewer)?


   7. Czy swoje plany na przyszłość wiążesz z blogowaniem?
   W wolnym czasie, może.

   8. Jesteś w kimś zakochana?
   Tak, jest 8473287 takich osób, w których jestem zakochana i, delikatnie mówiąc, są niedostępne. 

   9. Film, który wzruszył Cię do łez?
   Tak jak w pytaniu 2.

   10. Wolisz dawać czy brać?
   Brać (sorry, not sorry)

   11. Lubisz czytac?
   Tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz