.

.

18 kwi 2014

{Wiadomość od Mun (ważne)}


   Obiecałam, że zajmę się pytaniami podczas przerwy i się zajmuję, jednak od trzech dni mam problem z internetem, a od wieczora (czwartek) mam dodatkowo problem z wyświetlaniem obrazów oraz tym podobnych elementów. Skutkuje to tym, że nie mam możliwości stawiania gifów, dlatego też pytania nie zostaną publikowane do rozwiązania problemów. Oczywiście, możecie je zadawać, ja będę na nie odpisywać, lecz publikuję je później, wszystkie na raz, chyba że post nie będzie wymagał gifa lub jakimś cudem gif będzie się pokazywał, co na razie się nie dzieje.
   Jeśli jednak wolicie przeczekać awarię zamiast pozadawać pytania na zapas, to na przerwę wielkanocną polecam wam serial od Marvela Agents of S.H.I.E.L.D., jeśli ktoś jeszcze go nie ogląda. Warty oglądnięcia i ma na razie tylko jeden sezon z osiemnastoma odcinkami, więc szybko nadrobicie. Fabuła serialu dodatkowo wiąże się z filmami, a w ostatnim odcinku, który oglądałam, zawitała Lady Sif, natomiast na stałe możemy podziwiać Coulsona. 

   Przepraszam za wszelkie problemy i, jak z resztą wspomniałam z zakładce "zadaj pytanie", jeżeli wasz komentarz zniknął, a odpowiedź nie pojawiła się krótkim czasie (jak to zazwyczaj bywało), oznacza to, że już na nie odpowiedziałam, lecz czekam z publikacją.

   Wasz Kolejny Człowiek. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz