.

.

29 kwi 2014

Vinterry Chaser


Mam jeszcze parę pytań - jeśli to nie problem Mun.
Loki: 1. Jak to jest z tą twoją zbroją? Ściągasz ją przez głowę, odpinasz jakimś zamkiem czy może "magicznie" ją zdejmujesz?
2. Wiesz Loki, że jest pewne anime ( animacja Japońska - dla tych, którzy nie wiedzą ), w którym została przedstawiona twoja postać. Opiszę w paru słowach jak tam wyglądasz: pedancko z pomalowanymi paznokciami, masz długie, czerwone włosy i takie fajne szpiczaste uszka jak elf masz :D. Jak się z tym czujesz?
Mun : 1. Gdybym żyła z Lokim jak ty, to chyba trafiłabym do najbliższego zakładu psychiatrycznego w kaftanie bezpieczeństwa. Wielkie wyrazy szacunku dla ciebie.
Sigyn: 1. Nie chciałabyś wrócić do Asgardu, albo chociaż się przeprowadzić?

   Loki: Zbroją? Nie noszę żadnej zbroi. Chyba, że chodzi ci o moją zmiennokształtność. To nic innego jak iluzja. 


   Co do twojego anime - wy, midgardczycy macie dziwną naturę, z którą niespecjalnie mam ochotę mieć do czynienia. 

   Mun: To nie przez Lokiego zwariowałam, Loki to nic w porównaniu z innymi rzeczami. :-)

   Sigyn: Na razie nie. Z resztą myślę, że po ślubie z Theorickiem wolałabym zamieszkać w Wanaheimie. Z Asgardem mam nieprzyjemne wspomnienia. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz