.

.

8 maj 2014


Loki: Czy jeśli okazałoby się, że na ziemi przebywa twoja rodzina-siostra, która została porzucona przez twojego tatusia, ta siostra ma magiczne zdolności ale o tym nie wie. Co byś zrobił?
Sigyn: Dlaczego ty tak nie lubisz Lokiego?! On może jest dziwny i trochę zły, ale jak się spojrzy na jego czyny z innej perspektywy to są one zrozumiałe...
Mun: Czy ty też dajesz swoim poduszkom imiona? (Bo ja chyba zwariowałam)

   Loki: Życzył bym jej szczęścia, dał krzyżyk na drogę i zajął się własnymi sprawami. 


   Sigyn: Trochę zły? Loki to psychopata! Wszystko co robi, robi tylko dla siebie, nie myśląc w ogóle o innych. Tylu niewinnych ludzi przez niego zginęło: kobiety i dzieci - z jakiej perspektywy jest to zrozumiałe?


   Widziałam swoją siostrę, gdy straciła dziecko. Widziałam palone ciała mężczyzn i ich rodziny płaczące na brzegu morza. Widziałam ludzi tracących cały dorobek swojego życia. Widziałam destrukcję niesioną przez wojny. Widziałam osierocone dzieci, dzieci, które traciły rodzeństwo, dzieci, które musiały oglądać rozkładające się ciała oraz również skrywające się pod tymi samymi ciałami, w błocie, krwi i wnętrznościach. Z jakiej perspektywy jest to zrozumiałe? 

   Mun: Nie, ale prócz Lokiego mam jeszcze wiele innych Muse, więc Loki to jeszcze nic w porównaniu jak inni potrafią doprowadzić cię do szału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz