.

.

9 maj 2014

npanka


Loki: 1. Jak sobie radzisz ze stresem? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że nigdy go nie czułeś... Jakie sytuacje są dla ciebie stresujące?
2. Jak to jest zostać tak potraktowanym, jak ty, w Stark Tower przez Hulka? Taki piękny monolog mu wygłosiłeś o tym, że jesteś Bogiem itd. a on cię tak znieważył.
3. Oglądałeś kiedyś Thor: Tales of Asgard? Ciekawi mnie czy w tej bajce jest chociaż odrobina prawdy. Czy w ogóle oglądasz rzeczy wiązane z tobą i mitologią nordycką?


   Loki: To było by niemądre z mojej strony zdradzać co mnie stresuje, prawda?

   O tym jak potraktował mnie Banner nigdy dłużej nie rozmyślałem, nie warto marnować czasu nad porażkami. W każdym razie zdaję sobie sprawę, że traci on wszelkie zmysły, gdy przyjmuję tą monstrualną postać.


   Nie oglądam kreskówek oraz nie interesują mnie poglądy ludzi, dotyczące mojej osoby. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz