.

.

27 maj 2014

Mag Ja


Mun: Mam dla ciebie pewne zdjęcie (Lokiego, a kogóż by innego), ale nie wiem jak ci je podesłać. Pomożesz? :)

Loki: Dlaczego właściwie nie mógłbyś być po stronie dobra? Nie rozumiem czemu nie byłbyś w stanie wstąpić do tarczy i stanąć ramie w ramie z Avengersami. Boisz się? Ja do końca będę trzymać za ciebie kciuki bo wiem ze potrafisz być dobry. Nie rozumiem też, czemu wolisz być egoistycznym chamem. Pomożesz mi to zrozumieć?
Pozdrawiam
/Mag Ja

   Mun: Jeżeli to link, to podaj go w komentarzu. Jeżeli zaś plik, to możesz wysłać mi go na maila: os.weronika.am@gmail.com, tylko pamiętaj, aby podać swój login. :)

   Loki: Miałbym stanąć po stronie organizacji, której się naraziłem, którą próbowałem zniszczyć, i której wartości nie wyznaję? Lepiej działam samemu.
   Jestem świadom, że nie jestem dobrym człowiekiem, ale z czegoś trzeba zawsze zrezygnować, kiedy sięga się po władzę.


1 komentarz: