.

.

25 sty 2015

Azazel

Cześć *ściska wszystkich* :) 
1) Wszyscy: Mam zamiar zacząć uczyć się jakiegoś języka, ale nie mogę się zdecydować :( Oto moje typy: łacina, rosyjski lub portugalski. Co Wy byście wybrali na moim miejscu? Argumentacja mile widziana :)
2) Mun: Jak jest Twoja ulubiona postać z uniwersum Marvel'a, a jaka z DC?
3) Loki: FMK: Hulk, Zimowy Żołnierz i Fury ^_^
Wszystkim życzę miłego dnia - Az

   Loki: Łacinę. Od niej wywodzi się wiele języków. Poza tym, niewiele ludzi potrafi się nią posługiwać, na pewno jej znajomość sprawiałaby wrażenie. Zabiłbym Fury'ego, poślubił Bannera i przespał się z Zimowym Żołnierzem.

   Sigyn: Rosyjski to bardzo łady język, choć trudny.

   Mun: Portugalski, fajnie brzmi. Z uniwersum Marvela w sumie lubię wszystkich (jestem taką osobą, że nigdy nie mam faworytów), ale jak już mam wybrać, to Natasha Romanoff. DC się nie interesuję, więc nie mogę powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz