.

.

20 sty 2015

Marlenka

Loki: Co myślisz o hełmie Thora?
Sigyn: Bądź łaskaw opisać najpiękniejszą suknię jaką w życiu widziałaś. c:
Mun: Podziwiam Ciebie i Twojego bloga *.* Wzorując się (wybacz) na tym pomyśle założyłam własnego www.askingthor.blogspot.com. Co o tym myślisz?

   Loki: Cóż, hełm jak hełm, w Asgardzie jest takich wiele. A przynajmniej bardzo podobnych.

   Sigyn: Była to moja suknia ślubna. Biała, z lekko przejrzystym dołem oraz srebrnymi zdobieniami. Miała bardzo wysoki stan i szeroki, bogato zdobiony pas. Dość skromna, ale bardzo kobieca.

   Mun: Podziw to znacznie za dużo na co zasługuję, więc tym bardziej dziękuję. Jak już mówiłam, na tumblrze jest pełno takich blogów, więc pomysł też nie jest do końca mój. NAMAWIAM TEŻ INNYCH CZYTELNIKÓW DO ZADAWANIA PYTAŃ NA BLOGU MARLENKI. (TAK, ZNOWU CAPS LOCK.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz