.

.

20 sty 2015

{Mun}

FUN FACT
   Mun oznacza autora/roleplayera pewnej postaci. Mun to nie jest mój pseudonim, jest nim Kolejny Człowiek. Jestem mun Lokiego.
   Piszę to, bo jest późno i powoli włącza mi się tryb plecenia głupot (powili, ha!) oraz dlatego, bo uświadomiłam sobie, jak wiele osób myśli pewnie, że nazywam się Mun. Tak, jestem mun, ale nazywam się Kolejny Człowiek. 
   W sumie to zabawne jak każdy mnie tak nazywa (oczywiście każdy ma do tego prawo), bo brzmię wtedy jak matka-założycielka jakiejś sekty (czego nie zaprzeczę, niech ludzie gadają). Po tak długim czasie już się do tego przyzwyczaiłam, ale z drugiej strony może lepiej ludzi uprzedzić.
   W każdym razie, mam nadzieję, że nie zrujnowałam nikomu tą rewelacją poglądów. Inaczej będzie mi przykro do końca życia.
   Mun out!

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nie uraziłem Cię. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu. :) Fakt, że każdy nazywa mnie Mun mnie nie obraża - to bardziej przypomina sytuację, gdzie przypisuje się komuś pseudonim, a następnie w ogóle nie używa się jego imienia. ;)

      Usuń
    2. PS. Mój laptop działa, więc możemy zacząć myśleć coś o tej akcji.

      Usuń
    3. Dobrze, o to mój email:
      olvia2001@wp.pl

      Usuń