.

.

25 sty 2015

Blue Greyme

Hej, cześć, czołem! Ale dawno nie było mnie w tej zakładce... wstyyyd!! 
Mun: Masz już ferie? :) co u Ciebie? Piszesz coś czy może na razie tylko blog? Pisz pisz pisz pisz kochana! FMK: Sherlock, Loki, Steve Rogers. Trzymaj sie!
Loki: Nadal jesteś piękny, pozdrawiam.
Sigyn: Lubisz kotki? Jakie jest twoje ulubione midgardzkie zwierzątko? Ściskam Cię cieplutko, do zobaczenia!

   Mun: Jeszcze nie, ferie pewnie będą dopiero 16. :( Jeśli chodzi o Alice, to piszę przez cały czas, tylko strasznie powoli mi to idzie (wiem co mam napisać, nie wiem jak). Teraz będę kończyć ósmy rozdział i zostanie mi 1/3 opowiadania do napisania. Poślubiłabym Steva, pomiziała się z Sherockiem i zabiła Lokiego. 

   Loki: 

   Sigyn: Tak, moja matka zawsze miała kilka z nich u siebie w pałacu. Z midgardzkich zwierząt to moimi ulubionymi są chyba pingwiny lub surykatki. Wydają mi się zabawne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz