.

.

18 sty 2015

Missandei

Loki, Sigyn i Mun: Jaki kraj najbardziej chcielibyście zwiedzić?
I Mun, wszyscy znajomi gdzieś powyjeżdżali a ja siedzę i się nudzę, z chęcią bym w coś pograła. Alice: Madness Returns mam już dawno za sobą, mogłabyś mi coś polecić? :)

   Loki: Myślę, że Rosję lub Kanadę.

   Sigyn: Rzym i Hiszpanię.

   Mun: SILENT HILL LUB SKYRIM, NAJLEPIEJ OBA. Jeśli chcesz coś w stylu Alice, to polecam pierwszą część - American's McGee Alice oraz DMC: Devil May Cry (ew. oryginalną serię, choć ja nigdy nie grałam, ale podobno jest kultowa). Jak lubisz strzelanki (takie z fabułą), to również Tomb Raider (2013) lub Far Cry (grałam w 3, ale 4 też wygląda wspaniale) bądź Fallout (strzelanka i rpg, widziałam walkthrough, dość niezłe).
   Zwiedziłabym oczywiście Skandynawię (bo gdzie niby mam znaleźć wikinga?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz