.

.

16 sty 2015

Mila

Mun: Widziałaś już nowy zwiastun Avengers 2 - Age of Ultron? Jak ci się podoba?
Loki: Co sądzisz o Avengersach? Dla każdego członka po dwa/trzy zdania?

Mila

   Mun: Nie widziałam. Nie lubię oglądać zwiastunów, bo później mam pewne oczekiwania wobec filmu i boję się, że mogę się rozczarować.

   Loki: O Thorze już nie raz się wypowiadałem. O reszcie nie wiem co mam powiedzieć. Natasha jest na pewno najsilniejszym ogniwem w ich drużynie. Co prawda nie posiada mocy takich jak cała reszta, ale jest niesamowicie inteligentna. Podobnie jak Banner, ale jego można łatwo wyprowadzić z równowagi. Rogers jest silny, ale naiwny i łatwy do zmanipulowania, natomiast Stark okropnie zarozumiały i arogancki, co kiedyś doprowadzi go do zguby. Barton prawie dorównuje w inteligencji Natashy, do tego jest wyśmienitym strzelcem, ale znam jego słabości, więc mnie na pewno by już nie zaskoczył. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz